Damclub Bunschoten

Voor de echte liefhebbers is het dammen een sport.
Wij zijn dan ook liefhebbers die van hun sport houden, en dit ook graag met anderen willen delen.
Zo is er onze clubavond. De damstrijd is natuurlijk superspannend. En na de wedstrijd is er altijd tijd voor gezelligheid aan de bar.
Ook worden wedstrijden gespeeld tegen andere clubs. We spelen dan met tientallen van de ene tegen de andere club. Ook na deze wedstrijden is er tijd voor gezelligheid. We gaan dan vaak uit eten.

We zijn dan ook een vrienden (innen) club die als gezamenlijke liefhebberij het dammen heeft. En het is een club die van gezelligheid (na het dammen) houdt.
We vinden het leuk als jij ook meedoet met onze gezelligheid.
Maar niet zo’n zin in een clubavond, nou dan doe je toch gewoon mee met onze (online) toernooien. Die zijn spannend en gezellig (chat).