Online Toernooien

Damclub Bunschoten (V.P.D.B.) organiseert eigen toernooien op de website www.lidraughts. Deze toernooien zijn beschermd met een wachtwoord.
Wilt u meedoen, meld u dan aan met naam en telefoonnummer bij harder1@telfort.nl

Op deze pagina vind u de een korte beschrijving voor het aanmaken van een account en het deelnemen aan de toernooien van Damclub Bunschoten (V.P.D.B)
Er zijn ook uitgebreide beschrijvingen beschikbaar, die vind u onder op de pagina’s Account aanmaken en Meedoen met Damclub Bunschoten.

INSTRUCTIES ONLINE-DAMMEN MET DAMCLUB-BUNSCHOTEN

Korte beschrijving
Stap 1:
Ga naar www.lidraughts.org
Stap 2:
Maak een account aan. Klik op aanmelden en kies Registreer.
Stap 3:
Volg de aanwijzingen op deze website. Uw account is nu aangemaakt.
Stap 4:
Meld u vervolgens aan bij damclub Bunschoten.
Stuur een email met naam en telefoonnummer naar harder1@telfort.nl.
Stap 5:
U ontvangt hierna van damclub Bunschoten een e-mail met een hyperlink en een wachtwoord. We spelen iedere vrijdag van 19:45 uur tot 21:45 uur.
Stap 6:
Het toernooi wordt een uur voor de aanvangstijd aangemaakt.
Vanaf dat moment kunt u zich aanmelden met de hyperlink en met het wachtwoord uit de e-mail van damclub Bunschoten.
Stap 7:
Lees, om vergissingen te voorkomen, de instructies “Meedoen met Damclub Bunschoten”.