13 januari: simultaan Harm Wiersma!

Het duurt nog wel even maar op vrijdagavond 13 januari 2023 komt topdammer Harm Wiersma naar ons dorp om een simultaan te spelen tegen maximaal 25 plaatselijke dammers.

Door de coronamaatregelen moest de 50 jarige damclub dit feest een jaartje uitstellen. Ook de locatie is uniek namelijk in het sponsorhome van de jubilerende voetbalclub VV IJsselmeervogels!

De in Leeuwarden geboren Fries is 4x wereldkampioen geweest (1976, 1979, 1981 en 1983) en hij verzorgde ook jarenlang de wekelijkse damrubriek voor de Telegraaf.

Oud leden kunnen zich kosteloos aanmelden bij de voorzitter via de mail; wim@muijsseafood.nl of gewoon op vrijdagavond even naar het denksportcentrum komen.

Ook zullen de oud leden zoveel mogelijk persoonlijk worden benaderd om die avond te gast te zijn bij de jubilerende damclub.

Noteer deze datum vast in uw agenda, er zullen ook die avond leuke prijzen te winnen zijn! Waarmee? dat blijft nog een verrassing. Daar zorgt de sympathieke Wiersma zelf voor.